Nakna sanningen

Who the cap fit…

Posted in Uncategorized by hasse on 6 april, 2010

Dn och Svd har idag skrivit att pojken dömd för våldtäkt i Bjästa, Örnsköldsvik nu anmäler SVT då han och familjen fått deras liv ”raserat”.

Tack vare SVT uppdagades ett helt bisarrt beteende där man behandlat stackars oskyldiga flickor som hmmmm , ja ni vet exakt vad jag menar. Dessutom har hot förekommit, mobbning via nätet. Jag behöver nog inte berätta om den dömdes mor och bror som var väldigt aktiva på nätet. Ingen ytterligare rekapitulering av det som skett kommer jag att skriva om utan ni hänvisas till alla tidningar och bloggar som redan skrivit om detta.

Pga SVTs program försvann facebooksidan, blogg mm som var kränkande gentemot flickorna. Hela Sverige fick upp ögonen för den vidriga behandlingen som de fått och nu kommer skolan granskas. I det stora hela tycker jag att programmet har varit väldigt lyckat men det finns en liten plump gjord av SVT. De kollade inte upp ”Oskar” som faktiskt var en oskyldig liten pojke som tyvärr hamnade i kläm.

För övrigt säger jag bara bra arbetat SVT och

…let them wear it!

Kommentarer inaktiverade för Who the cap fit…

