Nakna sanningen

Hets mot folkgrupp? Såklart!

Posted in Politik, religion & annat skit by hasse on 20 maj, 2010

Man kan tycka & tro vad man vill om olika religioner och personligen tycker jag att det är kvacksalveri…jag kan inte förstå hur en rationell människa kan tro på religionsbluffen. Dock är det min åsikt och precis som religiösa accepterar min ståndpunkt så accepterar jag deras.

Affischen i sig anser jag inte vara felaktig, den visar en historisk händelse som jag antar att muslimer tror har skett. Därav vore de märkligt och felaktigt att de blir dömda för den. Texten däremot är utan tvekan hets och jag tror (och det är nog inte inbillning) att majoriteten av muslimerna inte förespråkar barngifte. Om man läser gamla testamentet och tar det ord för ord så är det ganska elakt och om man skulle försöka spela ut de kristna på samma låga sätt skulle de nog bli väldigt upprörda.

media: Dn

Kommentarer inaktiverade för Hets mot folkgrupp? Såklart!

